« Povratak na tražilicu

Pro alarm rješenja d.o.o.

Osnovna djelatnost tvrtke je implementacija i održavanje sustava tehničke zaštite. Svojim klijentima pružamo 24-satni nadzor nad ispravnošću sustava tehničke zaštite te servisnu intervenciju na području cijele Republike Hrvatske.

SAVJETOVANJE
Prepoznavanje potreba korisnika i pronalaženje najboljeg rješenja tehničke zaštite dio je naše misije. Uvažavajući pravila struke i financijsku sposobnost klijenta, savjetujemo o načinu i realnim mogućnostima zaštite objekta bilo poslovnog ili privatnog.

PROCJENA UGROŽENOSTI
Kvalitetna procjena ugroženosti  pojedinog objekta determinira odluke koje se donose na temelju procjena naših stručnjaka. Te procjene služe kao moćan alat managerima sigurnosti u tvrtkama ili pak investitorima pri gradnji poslovnih ili privatnih objekata. Procjena ugroženosti može se  odnositi na cijelu organizaciju, pojedini informacijski sustav, pojedinu komponentu ili uslugu koju nudi sustav, npr. bankarski.

PROJEKTIRANJE SUSTAVA TEHNIČKE ZAŠTITE
Sukladno Zakonu o privatnoj zaštiti te podzakonskim aktima za svaki sustav tehničke zaštite potrebno je izraditi projekt odnosno skicu izvedenog sustava. Uvažavajući potrebe svojih korisnika i istovremeno ulažući u nova dostignuća  u industriji tehničke zaštite projektiramo sustave ili dijelove sustava tehničke zaštite.

UGRADNJA SUSTAVA TEHNIČKE ZAŠTITE
Naši specijalistii rade na poslovima ugradnje sustava tehničke zaštite. Oni su prvenstveno licencirani, kompetentni te dinamični. Stalno stručno usavršavanje naš je imperativ.

SERVIS I ODRŽAVANJE
Ako ste vlasnik sustava tehničke zaštite trebate imati potpisan ugovor s nama o servisiranju i održavanju. Prema  zakonskoj regulativi Vi ste kao korisnik sustava odgovorni  za njegovu ispravnost i redovito održavanje.

Što ćemo mi učiniti ako imate ugrađen sustav tehničke zaštite?

Prema vašem zahtjevu mi ćemo Vam osigurati najbolje moguće servisiranje i održavanje te se obavezati Ugovorom. Naš dežurni tehničar u našem Centru za tehnički nadzor stoji Vam na raspolaganju za sve telefonske upite  24 sata svih  365 dana u godini. U slučaju bilo kakve tehničke neispravnosti naše dežurne ekipe rješavaju problem u najkraćem mogućem roku, a periodične servise sustava obavljamo prema dogovoru i potrebi.